پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, :: 1:24 ::  نويسنده : axking


اما یه توضیح در مورد پیزا: پیزا یه حساب الکترونیکی هستش که از اون برای نقل و انتقال پول های الکترونیکی نظیر دلار استفاده می شه و کاربرای وب سایت من هم اغلب از این حساب برای برداشت درآمدشون از سایت های ptc استفاده می کنند. این سایت کشور ما رو تحریم کرده اما به کمک تغییر آی پی می تونیم حساب باز کنیم و از اون استفاده کنیم.(با آی پی آمریکا و کانادا هیچگاه ثبت نام نکنید بهترین حالت آی پی انگلستان هستش) 

برای باز کردن حساب پیزا کافیست یه v–p—n با آی پی اختصاصی تهیه کنید و از اون برای ایجاد حساب، ورود به آن و همچنین واریز و دریافت پول استفاده کنید. 


خب به v–p—n خود کانکت شوید و بر روی این نوشته کلیک کنید. { بهتر است بر روی نوشته کلیک راست کرده و open link in new tab رو بفشارید و سپس در صفحه ی باز شده به کمک آموزش های این صفحه جلو بروید } 

 
برای ثبت نام روی هر قسمت از نوشته سبزرنگ بالا که می خواهید دلخواه کلیک نمایید تا به صفحه ثبت نام وارد شوید.

وارد سایت payza شدید، 

 
اکنون بر روی sign-up now کلیک کنید، 

 

کشورتون رو انتخاب کنید، فراموش نکنید که پیزا کشور ما رو تحریم کرده،من امارات، هند، ترکیه، استرالیا و انگلیس رو پیشنهاد می کنم، توصیه می کنم کشوری متناسب با آی پی v – p – n تون انتخاب کنید، اگه نمی دونید v - p - n تون واسه کدوم کشوره لطفا بر روی لینک مشاهده ی آی پی در زیر کلیک کنید.{ من حساب خودم رو با v- p – n انگلستان باز کردم }. 
مشاهده ی آی پی 

 

برای مثال آی پی من و کشوری که آی پی در آن واقع شده در تصویر بالا نشان داده شده. 

 


۱٫ این قسمت رو خودتون انتخاب کنید. 

   

۲٫ اسمتون رو وارد کنید. 

   

۳٫ فامیلی تون رو اینجا وارد کنید. 

   

۴٫ اسم یه خیابون رو وارد کنید. 

   

۵٫ چیزی وارد نکنید ( اختیاری ). 

   

۶٫ اسم یکی از شهرهای کشوری که برای ثبت نام انتخاب کردید ( مثلا LONDON رو برای انگلستان انتخاب کنید ). 



۷٫ این قسمت رو هم از لینک مشاهده ی آی پی که گفته شد می تونید ببینید و وارد کنید. 

۸٫ یه کد پستی تو فرمت کشور انتخابی تون وارد کنید. 

۹٫ این قسمت رو هم به حال خودش رها کنید. 

۱۰٫ خب اینجا باید با توجه به کشوری که انتخاب کردید یه شماره وارد کنید تو همون فرمت، ولی مهم نیست چی باشه فقط فرمتش مهمه. 

۱۱٫ مورد استفاده از حساب ( دلخواه ) 

۱۲٫ تاریخ تولد شما به میلادی 

بر روی next step کلیک کنید. 


   

 

۱۳٫ ایمیل آدرستون رو وارد کنید { این ایمیل به منزله ی شماره حساب شما در payza است و برای نقل و انتقال دلار باید از آن استفاده کنید }. 

۱۴٫ برای حسابتان پسورد انتخاب کنید. 

۱۵٫ دوباره پسوردتان را وارد کنید. 

۱۶٫ اینجا یک pin وارد نمایید، این pin در واقع مانند رمز کارت های اعتباری عمل می کند و در تمام نقل و انتقال ها به آن احتیاج دارید ( آن را به خاطر بسپارید ). 

۱۷٫  دوباره pin را وارد نمایید. 



   

 

۱۸٫ یه سوال انتخاب کنید. 

۱۹٫ جواب سوال رو وارد کنید، { سوال و جواب رو به خاطر بسپارید، این سوال و جواب هنگامی که پسوردتان را از دست بدهید یا فراموش کنید به کمکتان می آید }. 

۲۰٫ no را انتخاب کنید. 

سپس کدی که در تصویر نشان داده می شود را وارد کنید و چک باکس ( مربع کوچک ) را تیک بزنید. 

بر روی final step کلیک کنید. 


 
اکنون به ایمیل خود بروید و ایمیلی که payza برایتان فرستاده رو باز کنید و بر روی لینک موجود در آن کلیک کنید. 
 


تبریک می گم، حساب
 PAYZA تون فعال شد.



پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:نرد باکس, :: 1:19 ::  نويسنده : axking

نرد باکس هم از جمله باکس های خوب خارجی که برای عضویت حساب پی زا یا پی پال باید داشته باشید ....طرح هایی از جمله طرح کلیک پازلی و دریافت جایزه ی 2 دلاری از جمله طرح های جالب این سایت اینم لینک عضویتش

لطفا روی بنر کلیک کنید:

 



سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : axking

افتتاح حساب در ویرتاپی:

 


Virta Pay   ویرتا پی
 

      همان طور که می دانید حسابهایی مانند paypal -alertpay-libertyreserve و ازاین قبیل با توانایی وامکاناتی که دراختیارکاربران اینترنتی قرار می دهند اعتبار وقدرت ویژه ای را پیدا کرده اند. طور ی که هر روزه درسرتاسر دنیا هزاران نفراز طریق این گونه حسابها پول به دیگر بانکها و حسابهای بین المللی و دیگرکشورها منتقل می کنند.
مثلا تاجران  و فروشندگان و نیز صاحبان شرکت ها از جمله مهمترین استفاده کنندگان از این سیستم ها هستند که پولهای کلانی را منتقل و transfer می کنند.



در درجه بعدی internet marketer ها یا همان بازاریابان و فعالان اینترنتی از جمله مهمترین کاربران این گونه حسابهای بین المللی هستند . مانند اعضای سایت های کلیکی ptc که پولهای خود را از طریق این حسابها دریافت می کنند.

اما چند ماهی است که یک شرکت بزرگ قصد تحولی عظیم ،سراسری ، بنیادی و شگرف در رابطه با این گونه حساب ها را دارد. این شرکت قصد دارد که با بزرگترین و معتبرترین شرکت ها و بازارهای قدرتمند دنیا قرارداد بسته . بزرگترین و معتبرترین تاجران دنیا و صاحبان بازار را به سوی خود بکشاند، با بزرگترین سایت هایی که در زمینه ی خرید و فروش اجناس از طریق اینترنت فعالیت می کنند تعامل 2 طرفه داشته باشد (مانند amazon و ebay).و خلاصه با هر جانب و سویی که با نقل و انتقال پول و خرید و فروش کالا سر و کارداشته باشد ارتباط برقرارکند. نیز قابلیت انتقال پول فرد به فرد در داخل خود سیستم را نیز به وجود آورد. (person to person)



در مرحله  بعدی تعداد بسیار زیادی کاربر و عضو بدست آورد (تعداد زیادی از کاربران اینترنتی و فعالان بازاریابی اینترنتی دراین سایت ثبت نام کرده و صاحب اکانت و حساب شوند) ، طوری که نام این شرکت بر سر زبان ها بیفتد وهر کاربر یک حساب برای خودداشته باشد. (طوری که این سایت درحال حاضر اقدام به تهیه ی اعضا و کاربران کرده و به قول خودش قبل از اینکه کاربرانش را به 2 الی 5 میلیون کاربر نرساند به صورت رسمی فعالیتش را شروع نخواهدکرد) (درحال حاضر این شرکت توانسته بیش از 2میلیون کاربر جذب کند) .وانتقال پول بین افراد از طریق این اکانت ها و حسابهای خود این شرکت خیلی راحت صورت پذیرد. نیز هر کاربر یک debit card وcredit card یا همان کارت اعتباری پولی مخصوص به خود با آرم و نام این شرکت داشته باشد.


 نام این شرکت که می خواهد چنین تحول بنیادین را ایجادکند virtapay است. شرکتی که می خواهد paypal و alertpay را به تاریخ بسپارد . شرکتی که به جای اینکه پولهای بسیار کلانی را به خاطر تبلیغ و کسب اعتبار و جذب تاجران و مشتریان به شرکتهای تبلیغاتی و بازاریابی بسپارد ، ازطریق کمک و نظرسنجی خود کاربران و اعضا قبل از افتتاح رسمی اش می خواهد بنیان شود.

 

این شرکت در حال حاضر به صورت رسمی افتتاح نشده و در مراحل آغازین و عضوگیری قرار دارد. طوری که بابت فعالیت روزانه کاربران خود که نظرسنجی و پاسخ به سوالات و کسب راهنمایی و اشتراک گذاری تفکرات و کمک برای ایجادچنین تحولی می باشد پول خوبی هم پرداخت می کند. (البته این امر مداوم نیست و زمانی که این شرکت حد نصاب کاربرانش را به دست آورد یا این مقدار هزینه را حذف می کند و یا اینکه مقدار آن رابسیار بسیار پایین می آورد.)
نیز این شرکت به افراد فعالی که شرکت را به دیگر کاربران اینترنتی و دوستان خود معرفی کنند بابت هرنفر 25 دلار پاداش فوری میدهد.



(البته پولی که به حساب شما واریز می شود در حال حاضر قابل برداشت نیست و تا افتتاح رسمی سایت باید منتظر بمانید. درضمن این پول پول مجازی بوده و مختص خود ویرتاپی میباشد.)

این سایت هم قوانین ومقررات مخصوص خود را داراست و اجازه ی افتتاح بیش از یک حساب را نمی دهد. طوری که مجهز به سیستم امنیتی قدرتمندی است. (positive ssl) و نیز روند و شیوه ی خاص خود را دنبال می کند.



این سایت روی سرورهای قدرتمند و پرسرعت بنا شده است.  گفته می شود که صاحبان این حساب همان صاحبان سایت قدرتمند facebook هستند. 

البته درباره اسكم بودن و كلاهبردار بودن آن نظرات بسیار زیادی گفته شده ولی تا زمانی كه به ازای وارد شدن به حسابتان در هر روز بیست دلار مجانی واریز میكند ، خوب باید گفت كه فعلا هیچ كلاهی سر ما نرفته است !  پس هنوز هیچ چیز  معلوم نیست !

ثبت نام در ویرتاپی


 1-ابتدا بر روی بنر بالا كلیك كرده و وارد سایت ویرتاپی شوید وبرروی گزینه ی click here to join now کلیک کنید.

​2- بر روی گزینه ی login with password کلیک کنید.

​3- username و password مورد نظرتان را تایپ کنید و جایی در دفترتان یادداشت نمایید تکرار پس وردتان را وارد نمایید. ایمل تان هم در قسمت مشخص شده تایپ کنید.
​4-  مشخصات خود را وارد کرده وگزینه ی sign up رابزنید.
5- بعد از اتمام استپ اول در استپ دوم روی گزینه click here که آبی نوشته شده کلیک کنید و پس از وارد کردن یورزنیم و پس وردتان وارد حسابتان شوید.
دوستان لطفا با لوگین فیس بوک ثبت نام نفرمایید چون نیاز به وی پی ان خواهید داشت ولی معمولی عضو شوید راحت وارد اکانتتان می شوید .
​از حساب ویرتاپیتان لذت ببرید و این نکته را فراموش نکنید که معرفی این سیستم به بقیه یعنی افتتاح زودتر سیستم و در نتیجه اعطای ارزش به دلارهایتان.  پس سایت را به بقیه هم معرفی کنید. موفق وکامیاب باشید  ( هر روز وارد حساب خودتون بشید ! فراموش نكنید )fبرای عضویت روی بنر زیر کلیک نمایید



 

دوستان عزیز ، به هیچ عنوان دلار ویرتاپی خودتون رو با هدف تبدیل به دلار های دیگه نفروشید ، تمامی سایتهایی كه در باره تبدیل ویرتاپی به دلار های دیگه كار میكنند كلاهبردار بوده و هدفی جز پر كردن حساب ویرتاپی خودشون ندارند . چون بانك ویرتاپی فعلا هیچ تبدیل دلاری برای پول خودش در نظر نگرفته ...

در صورت امكان تبدیل در همین سایت اعلام خواهم كرد



سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:, :: 1:26 ::  نويسنده : axking

یه کسب درآمد جدید:

 

این کسب درآمد که من فقط در این سایت مشاهده کردم یه روش کسب درآمد مثل سایت های همکاری در فروش پایگان و میهن استور هستش مطابقت با اون رو داره و فک کنم نیاز به توضیح نباشه اما با این حال توضیحی در این رابطه میدم بهتون

 

بازاریابی در سایت بانک شارژ

به سایت بانک شارژ خوش آمدید سایت ما دارای یکی از منحصر به فرد ترین و بهترین سیستم های بازاریابی اینترنتی در ایران میباشد شما می توانید با صرف زمانی اندک در سایت ما به درآمد ماهیانه مناسبی دست یابید و شارژ مورد نیاز خود را به صورت رایگان تهیه نمایید برای بازاریابی در سایت ما کافیست چند گام ساده زیر را بردارید

 رو بنر کلیک کن برا عضویت

 


 

  • 1 - ابتدا ثبت نام نمایید برای این منظور کافیست آدرس ایمیل خود و یک کلمه رمز دلخواه را انتخاب نمایید
  • 2 - بعد از ثبت نام وارد بخش حساب کاربری سایت شوید
  • 3 - در بخش حساب کاربری لینکی وجود دارد که کافیست شما آن را در سایت - وبلاگ - انجمن - چت روم و یا هر جای دیگر که فکر می کنید قرار دهید کلیه افرادی که با کلیک بر روی این لینک وارد سایت می شوند زیر مجموعه شما قرار خواهند گرفت و از این به بعد تا زمانی که از سایت ما خرید می کنند سهم بازاریابی شما مطابق جدول زیر وارد حساب کاربری شما خواهد شد

 

ردیف نام کالا قیمت فروش سهم سطح یک سهم سطح دو
1 ایرانسل 10000 10000 ریال 100 ریال 50 ریال
2 ایرانسل 20000 20000 ریال 100 ریال 50 ریال
3 ایرانسل 50000 49500 ریال 200 ریال 100 ریال
4 ایرانسل 100000 99500 ریال 400 ریال 200 ریال
5 همراه اول 20000 20000 ریال 100 ریال 50 ریال
6 همراه اول 50000 49500 ریال 200 ریال 100 ریال
7 همراه اول 100000 99500 ریال 500 ریال 250 ریال



ادامه مطلب ...


سه شنبه 8 مهر 1392برچسب:, :: 23:23 ::  نويسنده : axking

سیستم دیگر کسب درآمد بدون کلیک :

شما ابتدا عضو این سایت می شوید و سپس از طریق امکانات یه کپی از قروشگاه منتها با نام دلخواه خود انتخاب می کنید و برای فروش بیشتر باید لینک مربوطه را در محل تبلیغات که در اکثر سایتهاست قرار بدید 

مزیت های اون:

1-دیگه نیازی نیست که حتما وبمستر باشید یعنی نیازی به داشتن وبسایت برای خودتون نیستید

 

2-بنرهای موجود رو می تونید با کد کاربری خود در وبلاگ یا وبسایتتون بزارید  برای هر فروش 30-60% پورسانت دریافت کنید

 تا به حال پول زیادی به شخصه از این 2 سایت در آوردم

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : axking

آوا باکس:

آواباکس هم از جمله باکس های آینده دار و دارای اسپانسر های قوی است هرچند که به پای پیکو باکس نمیررسه اما باکسی دارای زنجیره های متصل به هم از جمله فروشگاه شارژ و فروشگاه آنلاین فوق العاده ی این باکس می باشد...

برای مثال یکی از طرح های جالب این باکس طرح بیمهی عمر اون هسش:

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این طرح بیمه ی عمر اواباکس که مخصوص اعضای این باکس هسش

 

 

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
همانطور که قبلا گفته بودم با برنامه های بلند مدت زیادی اقدام به تاسیس این سایت نموده ام یکی از این برنامه ها طرح بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می باشد ( بیمه پاسارگاد از معتبرترین بیمه های کشور می باشد )علاوه بر مزیتهای فراوانی که به تفسیر توضیح خواهم داد مهمترین و وجه تمایز آن با بقیه بیمه گذاران موجود در بازار بیمه کشور پرداخت 30% خق بیمه از طرف سایت به مدت 4 ماه میباشد یعنی اگر شما بیمه با پرداخت ماهیانه پنجاه هزار تومان انتخاب نمایید تا 4 ماه هر ماه مبلغ پانزده هزار تومان یا به عبارتی شصت هزار تومان از هزینه بیمه شما توسط آواباکس پرداخت میشود در ضمن وجه پرداختی از سوی شما مستقیم به حساب بیمه پاسازگاد واریز خواهد شد و پس از واریز وجه با اعلام آن از طریق تیکت به پشتیبانی مالی 30% وجه به حساب جاری شما واریز میگردد
اما توضیحات که لازم است در مورد این بیمه بدانید 
شرایط کلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه
شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری در بیمه عمر و تامین آتیه برخوردار شوید . مبلغ اقساط این بیمه نامه از حداقل 20000 تومان در ماه آغاز می گردد و هیچ سقفی برای آن در نظر گرفته نشده است . از مهمترین ویژگی های بیمه نامه عمر و تامین آتیه قابل انعطاف بودن آن است كه شرایط آن ، با توجه به توان مالی شما قابل پرداخت است . شما می توانید حق بیمه های خود را در طول مدت بیمه افزایش یا كاهش دهید . محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر 70 سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند . نوزادان از آغاز تولد و بزرگسالان تا سن 65 سالگی (سن بیمه شده + مدت بیمه نامه نباید از 70 بیشتر شود) چرا که مدت بیمه نامه بین 5 تا 30 سال است .

مروری کلی بر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد

تنظیم برنامه مالی خانواده و امکان انجام هزینه های بزرگ مانند تهیه مسکن ، اتومبیل ، جهیزیه و هزینه دانشگاه از محل پس اندازهای ماهانه ، ایجاد آمادگی مالی برای تامین هزینه های پیش بینی نشده ، منظور شدن حق بیمه پرداختی به حساب پس انداز بیمه گذار و تعلق سود مناسب به آن ، حفظ ارزش اقتصادی پس انداز در مقابل آثار ناشی از تورم ، بهره مندی از بیمه عمر و حادثه با پرداخت اولین قسط حق بیمه ، مشارکت در سود حاصل از مجموع عملیات بیمه های عمر و تشکیل سرمایه ، دریافت وام بر اساس ارزش بازخرید بیمه نامه ، قابل تبدیل بودن سرمایه بیمه به دریافت مستمری ، ادامه پوشش بیمه ای در صورت از کارافتادگی کلی بدون پرداخت حق بیمه و . . .
جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با نحوه محاسبه حق بیمه عمر و میزان ارزش بازخرید بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد ، در زیر به تعدادی از جداول استعلام برای نمونه اشاره شده است . پیش فرض در جداول زیر به این صورت است که مبالغ به صورت سالیانه پرداخت خواهد شد و هر ساله بیست و پنج درصد افزایش می یابد . همچنین بیمه گذار در سن هجده سالگی تقاضای بیمه عمر نموده و هیچ گونه پوشش های اضافی را درخواست نکرده است . شایان ذکر است مبالغ درج شده در جدول زیر با پیش بینی سود هحده درصد می باشد .



دو شنبه 8 مهر 1398برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : axking

در حال حاضر باکس پیکو باکس با وجود اینکه تازه تاسیس اما با اسپانسر قدری پا به عرصه ی تبلیغات کلیکی گذاشته

 

اما طرح های:

از جمله 1000تومن به خاطر هر عضویت!!!!!

خرید سهام و دریافت 5% آن به طورت ثابت و ماهیانه...

در حال حاضر قوی ترین باکس موجود  همین باکس هستش  ;کافیه روی تصویر بنر زیر کلیک کنی 

 



دو شنبه 8 مهر 1398برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : axking

با تبلیغات کلیکی اشنا هستید دوس داری بیشتر اشنا شی؟؟؟

دوس داری با چندتا کلیک درآمد فوق العاده ای داشته باشی؟؟؟

.........

پی تی سی یعنی چی ؟ ( PTC )

 

شاید شماها که توی اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC به گوشتان خورده باشه و شاید اولین بار در نوشته های من دارید میبینید .

پی تی سی ( PTC ) در واقع مخفف Paid To Clickهست ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک ، یعنی اینکه شما به ازای هر کلیک مبلغی پول دریافت میکنید ، منظورم کلیک روی آگهی و تبلیغات هست نه کلیک روی هرچیزی.

پس به هر سایتی که این قابلیت رو داشته باشه PTCمیگن ، پس هر سایتی که شما واردش شدید و داخل اون سایت یکسری تبلیغات وجود داشت و بعد از کلیک کردن روی اون تبلیغ ، مبلغی پول دریافت کردین ، به اون سایتی که به شما پول میده و آگهی درش هست ، میگن پی تی سی .
در دنیای اینترنت شاید میلیونها سایت PTC وجود داره ، و شاید من خودم شخصا بالای 200 تاشون رو تا امروز کامل خوندم و زیر و بمشون رو درآوردم که الان دارم برای شما مینویسم و حتی چندین بار با مدیران این سایتها آنلاین صحبت کرده ام.

ولی متاسفانه افراد سودجوی زیادی در سراسر دنیا هستند که یک سایت تقلبی راه میاندازند به عنوان PTCو بعد از کلی کار کردن با اون سایت هیچ مبلغی پرداخت نمیکنه و همه وقتی رو که گذاشتین بر باد رفته .

خوشبختانه بر اساس تحقیقات خیلی زیادی که من کردم در طی مدت خیلی زیاد ، و تجربه هایی که کسب کردم ، فقط چند سایت PTC خارجی و ایرانی هستند که به طور مطمئن میتونید باهاشون کار کنید و ازشون پول بگیرید که در این سایت من فقط اونها رو معرفی میکنم و در مورد بقیه سایتها هم در حال تحقی هستم و چنانچه ببینم سایتی خوب هست و ازش پولی گرفتم ، حتما به شما هم معرفی میکنم .


کسب درآمد از سایتهای PTC چگونه هست ؟ یا اینکه چطوری یک سایت PTC میتونه درآمد زا باشه ؟ 

راهکارش به این صورته که ابتدا یک نفر میاد یک سایتPTC رو راه اندازی میکنه ، و توی این سایت PTCبزرگترین شرکتهای دنیا ، انواع و اقسام برندها ،انواع شرکتهای شخصی و انواع کارخانه ها میان تبلیغاتشون و یا سایتهاشون رو به مدیر این سایت پی تی سی میدن که آقای مدیر این تبلیغات رو بذاره توی PTC و ملت ببینند و برن ازشون خرید کنند یا باهاشون معامله کنند یا باهاشون آشنا بشن و شرکتشون رو بشناسونند ، یا آمار بازدید سایتهاشون بره بالا که توی گوگل امتیازشون خوب بشه یا هر کار دیگه .

این افرادی که تبلیغاتشون رو میذارن توی PTC برای هر تبلیغ مبلغی پول به مدیر PTC میدن . مثلا به مدیر PTCمیگن اگه اگهی من که توی سایت شما هست روزی100 بار روش کلیک بخوره و بازدید داشته باشه ، اینقدر پول میدیم ، یا اینکه خود مدیر سایت PTC مشخص میکنه براشون که به ازای هر بازدید از اگهی شما من اینقدر پول ازتون میگیرم .

خلاصه از این طریق پول خیلی خوبی به دست مدیر سایت PTC میرسه .
خوب حالا این آقای PTC چون تضمین میکنه و به صاحبان اگهی ها میگه که اینقدر اگهیتون در سایت ما بازدید میشه و کلیک میخوره ، خوب خودش به تنهایی که نمیتونه این همه کلیک بکنه روی این همه اگهی ها و هر چی بیشتر کلیک بخوره خوب در واقع آقای PTCدرآمد بیشتری خواهد داشت .

حالا اینجاست که پای من و شما میاد وسط ...
سایت پی تی سی میاد یه مقداری از اون پول که از صاحبان آگهی ها گرفته به من و شما میده که روی این آگهی ها کلیک کنیم و برای فقط چند ثانیه این آگهی ها رو ببینیم .
این پولی که من و شما از کلیک کردن درمیاریم خیلی زیاد نیست ، مثلا شاید 1000 تا اگهی که کلیک کنیم 1الی 3 دلار بهمون میدن و توی هر ماه هم حداکثر 1000الی 1500 تا اگهی فقط میتونیم کلیک کنیم . و برای سایتهای ایرانی این پول به تومان هست .

پول خیلی کمیه نه ؟ آره خیلی کمه ... توی یکسال میشه 30 دلار ، باهاش میشه فقط یک کوبیده بدون دوغ خورد .

پس من چطوری دارم از هر سایت PTC ماهی 1 الی 4میلیون تومن درمیارم ؟

حالا باید این سایت رو تا اخر بخونید تا بدونید راهش چیه .

توی سایتهای PTC شما میتونید این کار رو بکنید :

نفراتی رو اجاره کنید که برای شما آگهی ببینند و اون پولی که از سایت PTC میگیرید یک مقداریش رو به اونها بدین ، این نفرات رو خود سایت PTC به شما اجاره میده نگران نباشید و بهشون میگن Rented Refferal , در مطالب آینده این موارد کاملا نوشته شده .

و یا اینکه دوستان و آشناهاتون رو به سایت PTCمعرفی کنید و از این طریق هم از سایت پول بگیرید یعنی وقتی شما کسی رو معرفی کنید ، میاد زیر مجموعه شما میشه و وقتی روی آگهی کلیک میکنه خودش پولش رو میگیره و سایت یک مبلغی هم جداگانه به شما میده و هیچ پولی هم از اون شخص کم نمیکنه ، به این کار هم میگن Direct Refferal این قسمت رو هم در مطالب آینده کامل میگم، همین طوری اینها جمع میشه روی هم یه دفعه میبینی از یک سایت در عرض یک ماه 2 میلیون تومن پول درآوردی ( استراتژی پول دراوردن و همچنین رسید پولهایی رو که من دریافت کرده ام رو در مطالب بعدی که بخونید میبینید که به راحتی میشه این کار رو کرد ) و همچنین تکنیکهای خودم رو هم براتون میذارم که کاملا با روش من جلو برید . 

دوستان خوبم توی این مطلب فقط میخواستم که شما با نحوه کار و کسب درآمد از سایتهای پی تی سی آشنا بشید و بدونید که چطوری کار میکنند برای آشنایی و استفاده مفیدتر از لینکهای سمت راست اسفاده کنید و در سایتها عضو بشید و شروع کنید .



صفحه قبل 1 صفحه بعد

افزایش درآمد
روش های افزایش درآمد باورنکردن
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افزایش درآمد و آدرس kingofmoney2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 6789
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1